RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Prostor za raznorazne debate...

RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#1  OdgovorNapisal/-a SaO » 12 jul 2018, 22:28

Pozdravljeni.

To, kar počneta RAM 2 in Samsung Slovenija je sramota brez primere!! Bom napisal svojo zgodbo. In ne bom samo obrekoval, pač pa bom svoje trditve podkrepil z DOKAZI. Moj apel: ne kupujte Samsung telefonov, ker (če se vam bo pokvaril) boste izjemno razočarani sam vam ga ne bodo hoteli popraviti!

Na kratko... nekje 2 leti nazaj sem kupil telefon Samsung Galaxy S6 s katerim so že od samega začetka bili nepredstavljivi problemi. Telefon se je neprestano kvaril in je bil 8-krat na popravilu (skupaj točno 90 dni!). Nekatere napake so mi opravili, nekatere ne.

Najbolj bode v oči dejstvo, da so mi ga enkrat med popravilom poškodovali in mi ga brez sramu poslali nazaj (slika spodaj). Po vztrajanju, da mi ga naj popravijo so to tudi storili.

Slika

Pred 2 mesci se mi je telefon znova pokvaril. Pokvarila se je (že drugič!) leča fotoaparata tako, da mi med snemanjem prasketa zvok, slika pa je popolnoma zanič (priloženi video). Rekli so, da pri diagnostiki niso zaznali težav in mi ne morejo pomagati. Obrnil sem se tudi na Samsung Slovenija in jih kar nekaj časa pozival, da zahtevam popravilo oz. nov aparat. Rekli so, da nisem opravičen do novega aparata in da mi tega ne bodo popravili ter da je to njihov dokončni odgovor, pa da naj že neham s svojimi zahtevami. Pred tem pa me je gospod, s katerim sem se na Samsungu pogovarjal, prepričeval da je bil mobitel skupno zgolj nekaj dni na popravilu, bil pa je DEJANSKO točno 90 skupno na popravilih. Enostavno lažejo, zavajajo in ne priznajo dejstev. In koliko poznam zakon bi mi mobitel, ki je bil skupno več kot 45 dni na popravilih morali menjati z novim... Pa tudi če ne, bi mi ga morali vsaj popraviti.

VIDEO LINK: https://streamable.com/dbywi

Povzetek: če se bosta RAM 2 in Samsung odločila, da vam aparata ne bosta popravila boste pač ostali praznih rok. Veste kakšni so sodni postopki in kako dolgo trajajo. Torej kaj mi preostane? Pri zadnjem pošiljanju je mobitel še bil v garanciji, sedaj pa več ni. So mogoče prav to čakali?

Kaj storiti?

Hvala za predloge...

Sašo.
Zadnjič spremenil SaO, dne 12 jul 2018, 23:36, skupaj popravljeno 3 krat.
SaO
AdultDroid
AdultDroid
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 09 apr 2012, 00:44
Prejete zahvale: 0


Re: RAM 2 mi noče popraviti (dokazano!) pokvarjen telefon

Št. objave:#2  OdgovorNapisal/-a SaO » 12 jul 2018, 22:51

Če pa ima kdo več zanimanja za moj primer pa bom podrobneje kronološko opisal vse okvare...

1. servis (10 dni): Težave z polnjenjem in kamero (lečo). Mobitel se je v celi noči napolnil zgolj za 5 ali 10%, včasih celo 0. Priznajo napako. Zamenjan napajalnik in kamera.

2. servis (5 dni): Ista težava. Mobi se ne polni! Priznajo napako. Zamenjan sistemski konektor in nadgradnja prog. opreme.

3. servis (8 dni): Ista težava. Priznajo napako. Zamenjajo baterijo.

4. servis (6): Ista težava. Ne priznajo napake, kljub temu da je napaka ista in stalno prisotna. Napišejo, da naj preverim kabel, ki so mi ga ONI dali pri 1. servisu. Delanje norca s stranke (mene).

5. servis (14 dni): Napaka še vedno enaka. Na Telekomu Slovenije so mi svetovali, da naj z neko kamero posnamem cel proces polnjenja in priložim kot dokaz. To sem tudi storil in poslal nazaj. Vključil sem kamero, priklopil telefon in s kamero snemal 15 min, da bi dokazal da je v tem času baterijo napolnilo zgolj za 2 ali 3 %. Napake mi klub dokazu niso odpravili, niti je niso priznali. In potem pridem na servis po telefon in šok. Telefon je bil poškodovan na zgodnjem delu (prilagam slike). Pred tem zadnjim servisom sem telefon snemal in imam dokaz, da prej ni bil poškodovan (lahko priložim še video). Ko sem protestiral, da popravijo poškodbo so na RAM 2 odgovorili tako: ''Z mobitelom smo ravnali strokovno.'' Čisto delanje norca iz mene. Mene ne zanima, če so ravnali strokovno ali ne, pač pa me zanima to, da se napaka odpravi.

6. servis (16 dni): Ista težava. Napake ne priznajo! Med drugim so mi v posmeh napisali: ''Slaba baterija - kupite novo.'' Baterijo pa so menjali pri 3. servisu nekaj mesecev prej. torej so mi namestili pokvarjeno baterijo??? Ne razumem kako se lahko nekdo tako spreneveda in norčuje iz stranke...

7. servis (14 dni): Ista težava seveda. Menjajo: LCD modul, sistemski konektor, ohišje, programska oprema, narejena kalibracija, itd... Med drugim so napisali: ''Možnost napake na polnilcu, ki pa ni bil priložen. Polniti samo s polnilcem, ki je bil priložen temu prodajnemu kompletu.'' Čisto sprenevedanje, saj sem aparat poskušal polniti z 5 različnimi kabli, prav tako z njihovim, ki so mi ga priložili pri 2. servisu in zadeva ni funkcionirala. Torej so mi priložili pokvarjen kabel glede na njihovo stališče...?

8. servis (12 dni): Opisan je v 1. postu. Nedelovanje kamere in nedelovanje tipke home ter ''zmrzovanje'' telefona.

Vmes pa je še enkrat odpovedala baterija, ki ji je ravno nekaj dni pred tem pretekla garancija in sem podjetju RAM 2 plačal še 50 € za baterijo.

In sedaj sem tu, kjer sem. Brez denarja in z nedelujočim mobitelom, ki sem ga pošteno in legalno kupil in ga pošteno (s prigaranim denarjem) plačal.

RAM 2 in Samsung Slovenija sta me ogoljufala dostojanstva!!! Moj cilj je zgolj ta, da tudi druge opozorim kakšne krivice se nam lahko zgodijo ko so v igri '' veliki igralci'' kot so Ram in Samsung. Vem pa, da ne bom tiho!
SaO
AdultDroid
AdultDroid
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 09 apr 2012, 00:44
Prejete zahvale: 0


Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#3  OdgovorNapisal/-a bvader » 12 jul 2018, 23:45

Piši na Samsung Avstrija, včasih je slovenski Samsung spadal pod njihovo okrilje. Jaz sem šel na Google, našel mail od CEO za Samsung Europe, poslal mail z dokazi direktno njemu. Čez dva dni so mi iz Samsung AT sporočili da bodo telefon popravili, kljub temu, da so dan prej javili, da se strinjajo z ugotovitvijo kolegov iz Slovenije in telefon ne bo popravljen. Naključje?

Samsung UK mi je v drugem primeru popravil telefon, ki ga Samsung Slovenija ni želel v sklopu garancije. Plačal sem samo poštnino v UK in nazaj, cca. 20 €.

Da se vse doseči če si vztrajen in če jih pritisneš tam kjer boli. Seveda sem v drugem primeru tudi sporočil na Samsung Slovenija, da sem dobil telefon popravljen v okviru garancije v UK in da je izjemno čudno, da tega niso mogli storiti pri nas.

Poslano z mojega BLA-L29 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
bvader
AncientDroid
AncientDroid
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: 25 apr 2010, 08:58
Prejete zahvale: 135

Naprava: Mate 10 Pro, iPad 9.7 2017 128GB 4G,...

Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#4  OdgovorNapisal/-a bossti » 13 jul 2018, 08:13

Pri aparatih kjer je možno odstraniti baterijo se poslika baterijo in jo malenkostno označiš preden vse skupaj pošlješ na servis.
bossti
TeenDroid
TeenDroid
 
Prispevkov: 44
Pridružen: 12 jun 2011, 09:15
Prejete zahvale: 4

Naprava: s9+

Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#5  OdgovorNapisal/-a SaO » 13 jul 2018, 12:50

Ne smem sam odpirati telefona, ki je še v garanciji...
SaO
AdultDroid
AdultDroid
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 09 apr 2012, 00:44
Prejete zahvale: 0


Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#6  OdgovorNapisal/-a linux » 13 jul 2018, 21:38

Glede roka 45 dni ti lahko povem, da se šteje samo če imaš telefon dejansko skupaj 45dni na servisu, se pravi v enem kosu in ne kot seštevek vseh popravil, zato v tvojem primeru nisi iz tega zakona upravičen do novega.. Žal.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Google Pixel 2 XL
linux
WisdomDroid
WisdomDroid
 
Prispevkov: 300
Pridružen: 23 sep 2012, 21:33
Prejete zahvale: 19

Naprava: iPhone 7 Plus

Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#7  OdgovorNapisal/-a CrazyLemon » 13 jul 2018, 21:58

Lahko pa bi uveljavljal stvarno napako, ker se je popravljala enaka napaka večkrat in ni bila odpravljena. Ampak to bi bilo smiselno na pred 4. servisov (uveljavljat stvarno napako) ne pa zdaj :)
CrazyLemon
WisdomDroid
WisdomDroid
 
Prispevkov: 444
Pridružen: 18 sep 2009, 16:57
Prejete zahvale: 18


Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#8  OdgovorNapisal/-a SaO » 13 jul 2018, 21:59

Mislim, da se dnevi vseh popravil seštevajo...

''Pravice, če uveljavljate garancijo: 45 dni za popravilo
Če ima kupljen izdelek napako in je v garanciji, lahko prvenstveno zahtevate odpravo napak (popravilo). Šele če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni, vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če tega ne stori, lahko pogodbo razdrete in zahtevate vrnitev kupnine ali pa zahtevate znižanje kupnine, če se odločite, da boste izdelek kljub napakam obdržali.''
SaO
AdultDroid
AdultDroid
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 09 apr 2012, 00:44
Prejete zahvale: 0


Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#9  OdgovorNapisal/-a SaO » 14 jul 2018, 14:07

bvader napisal/-a:Piši na Samsung Avstrija, včasih je slovenski Samsung spadal pod njihovo okrilje. Jaz sem šel na Google, našel mail od CEO za Samsung Europe, poslal mail z dokazi direktno njemu. Čez dva dni so mi iz Samsung AT sporočili da bodo telefon popravili, kljub temu, da so dan prej javili, da se strinjajo z ugotovitvijo kolegov iz Slovenije in telefon ne bo popravljen. Naključje?

Samsung UK mi je v drugem primeru popravil telefon, ki ga Samsung Slovenija ni želel v sklopu garancije. Plačal sem samo poštnino v UK in nazaj, cca. 20 €.

Da se vse doseči če si vztrajen in če jih pritisneš tam kjer boli. Seveda sem v drugem primeru tudi sporočil na Samsung Slovenija, da sem dobil telefon popravljen v okviru garancije v UK in da je izjemno čudno, da tega niso mogli storiti pri nas.

Poslano z mojega BLA-L29 z uporabo Tapatalk


Problem je v tem, da mi je sedaj garancija tako ali tako že potekla. Takrat, ko sem pa zadnjič pošiljal pa mi še ni. In so rekli, da je mobi ok. Pa mi je kamera delala točno tako kot vidite na posnetku. Poleg tega mi je mobitel zmrzoval in pojavljal se mi je modri ekran. Priložil sem jim sliko, kaj se mi dogaja in so rekli, da je lahko kakšna aplikacija kriva. Seveda! Najlažje je reči: kriva je aplikacija!

V glavnem, verjetno so namerno zavlačevali, ker so hoteli, da mi poteče garancija. Pa tudi zato ker me verjetno imajo poln k***c. Ampak nisem jaz kriv, če so mi prodali pokvarjen telefon.

Torej... kljub temu, da mi je potekla garancija naj pišem na Samsung Avstrija? Pišem v Nemščini ali Angleščini? :)
SaO
AdultDroid
AdultDroid
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 09 apr 2012, 00:44
Prejete zahvale: 0


Re: RAM 2 in Samsung me izigravata in vlečeta za nos

Št. objave:#10  OdgovorNapisal/-a bvader » 14 jul 2018, 15:07

Toliko časa kot je telefon na servisu bi morala tudi dlje veljati garancija.

Dnevi na servisu se seštevajo in ne rabi biti 45 dni v strnjenem nizu (osebna izkušnja s tablico Asus).

Piši jim, izgubiti nimaš kaj. Lahko napišeš kar v Angleščini. Preveri, nekaj imam v spominu da naj bi naš servis zdaj spadal pod Samsung Srbija, če je to res.

Poslano z mojega BLA-L29 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
bvader
AncientDroid
AncientDroid
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: 25 apr 2010, 08:58
Prejete zahvale: 135

Naprava: Mate 10 Pro, iPad 9.7 2017 128GB 4G,...


Vrni se na Kofetkanje

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov